PRESS RELEASE: ZIKINI -BIKINIKIERROS, MISS SUOMI -FINAALI 18.9.2021

Helsinki, Suomi – 17.09.2021 Lehdistötiedote

Yhteistyö Miss Suomi organisaation kanssa

Miss Suomi organisaatiolla ja Zikinillä on ilo julkistaa uusi yhteistyö. Miss Suomi 2021 Finaaligaalassa 18.9.2021 nähdään Zikinin bikini-kierros.  Bikinikierros on energinen, iloitteleva ja suomalaisen muodin taidonnäyte.

Zikini tarjoaa laadukkaita uima- ja rantavaatteita naisille, jotka haluavat saada rantalomilleen luksusta ja leikkisyyttä pukeutumiseensa. Zikinin tuotteet ovat näyttäviä ja muunneltavia. Täten ostajan ei tarvitse ostaa monia eri bikineitä.

”Ajatus Zikinistä syntyi Etelä-Euroopan reissuillani, joihin valmistauduin ostamalla paljon erilaisia bikeitä ja asuja. Kuitenkaan en löytänyt persoonaani sopivia ja useat nettikaupoista tilaamani tuotteet olivat huonolaatuisia.

Zikinillä haluan tuoda luksusta ja leikkisyyttä muillekin auringonpalvojille ja matkailijoille. Taiteellisen arvon näkee tuotteissa, jotka valmistetaan käsityönä. Jokaisen tuotteen takana on tarkka kaavoitustyö, istuvat leikkaukset ja upeat yksityiskohdat. Haluan luoda arvoa ja vähentää kertakäyttökulutusta. ” Emiisa Knuutinen, CEO & suunnittelija Zikini Oy

Viime vuonna Zikinin hygieniamaskeja nähtiin Miss Suomi -finalistien yllä finaalissa ja kuvauksissa.

Kuka

Vaatesuunnittelija Emiisa Knuutinen, on syntynyt Kiuruvedellä ja valmistunut Muotoilijaksi Kuopion Muotoiluakatemiasta vuonna 2015. Knuutinen on ollut työharjoittelussa Tanssii Tähtien Kanssa- ja Salatut Elämät -sarjojen puvustamoissa. Knuutinen on erikoistunut juhla- ja hääpukeutumiseen, ja esitellyt oman ensimmäisen juhlamalliston vuonna 2013. Helsinkiin muuttaessaan hän työskenteli hää- ja juhlapukuliike Niinattaressa, jossa hän pääsi puvustamaan monia televisiosarjoja mm. Bachelor Suomi, Tähdet Tähdet. Knuutinen on myös järjestänyt fashion design -kurssin Lasten- ja nuorten arkkitehtuurikoulu Arkille vuonna 2018. Seuraavana keväänä hän lensi Bangkokiin opettamaan Thaimaan ja Vietnamin Arkin opettajia ja lapsia. Tällä hetkellä Aasiassa pidetään onnistuneesti Emiisan opettamia tunteja paikallisille lapsille.

Verkkokauppa:

Google Play: